Есеп
2021 жылға мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша "Ақмола облысы Білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімінің Калачи ауылының бастауыш мектебі" КММ қызметі туралы
1. Жалпы ережелер
Жоғары сапалы мемлекеттік қызметтерге ашық және барлығына тең қол жеткізу Мемлекет басшысының мемлекеттік басқару органдарының алдына қойған негізгі міндеттерінің бірі болып табылады.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 25 маусымдағы № 193 "Орталық мемлекеттік органдардың, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметінің есебін қалыптастыру және ұсыну қағидаларын және оның үлгілік нысанын бекіту туралы" бұйрығына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі № 983, "Калачи ауылының бастауыш мектебі" КММ 2021 жылы 2 Қызмет түрі бойынша қызмет көрсетті.
"Бір терезе" қағидаты бойынша Мемлекеттік қызметтерді қолжетімді алу үшін өңірде "Азаматтарға арналған үкімет "мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Ақмола облысы бойынша департаментінің Есіл аудандық бөлімі (бұдан әрі - "Мемлекеттік корпорация") жұмыс істейді. Қызметтерді алу процесін жеңілдету мақсатында Мемлекеттік корпорацияда "Connection Point" өзіне-өзі қызмет көрсету секторы жұмыс істейді, онда әрбір клиент электрондық қызметті өз бетінше немесе Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көмегімен ала алады.
2021 жылы "Калачи ауылының бастауыш мектебі" КММ 3 мемлекеттік қызмет көрсетілді. 1 Мемлекеттік қызмет тікелей Мемлекеттік корпорация арқылы, 1 Мемлекеттік қызмет электрондық үкімет порталы арқылы, 1 "мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою"мемлекеттік қызметі бойынша электрондық жүйе арқылы көрсетілді.
Бекітілген Мемлекеттік қызмет стандарттарына сәйкес ақысыз негізде 3 Қызмет түрі, ақылы негізде 0 Қызмет түрі көрсетілді.
2. Қызмет алушылармен жұмыс.
"Калачи ауылының бастауыш мектебі" КММ-де мемлекеттік қызмет көрсету бойынша мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен регламенттері қызмет алушыларға қолжетімді жерде ақпараттық стендтерде орналасқан.
Халыққа қызмет көрсетуге жағдай жасау бойынша шаралар қабылдануда. Мектеп қажетті компьютерлік және ұйымдастыру техникасымен қамтамасыз етілген. 2021 жылы WhatsApp мессенджері арқылы мемлекеттік органдарда, ХҚКО арқылы қызмет көрсету бойынша материалдар жүйелі түрде жіберіліп тұрды, сондай-ақ портал арқылы қызметтердің алуан түрлерін алу мүмкіндіктері туралы оқыту семинарлары өткізілді e.gov.kz. 2021 жылдың қорытындылары бойынша жария талқылаулар барысында мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызмет туралы ұсыныстар мен ескертпелер түскен жоқ.
3. Мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі қызмет
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру, мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттары мен регламенттерінің қолжетімділігін қамтамасыз ету, белгіленген мерзімдерде көрсетілетін қызметті алушылардың өтініштерін қарау, Мемлекеттік қызметтер көрсету саласы мамандарының біліктілігін арттыру, көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтарының, бостандықтары мен заңды мүдделерінің бұзылуына жол бермеу, мемлекеттік қызметтер көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру жөнінде шаралар қабылдау.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын ішкі бақылау бойынша жұмыстар үнемі жүргізіледі. 2021 жылы Мемлекеттік қызмет көрсетудің белгіленген мерзімдерін бұзу фактілері жоқ.
Өтініш берушілер мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша мемлекеттік органдарға жүгінген кезде құжаттарды қабылдаудан бас тартуға жол бермеу мақсатында мамандар мемлекеттік қызметті алу үшін құжаттардың толық пакетін қалыптастыру тәртібін түсіндіреді.
5. Мемлекеттік қызметтер көрсетудің одан әрі тиімділігінің перспективалары және сапасына көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру.
Жеке және заңды тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен, оның ішінде электрондық форматта одан әрі қамтамасыз ету мақсатында 2022 жылы Мемлекеттік қызметтерді мемлекеттік корпорация арқылы алу мүмкіндіктері туралы түсіндіру жұмыстары, Қолданыстағы заңнамаға сәйкес халыққа сапалы мемлекеттік қызметтер көрсету және бұқаралық ақпарат құралдарында "Электрондық үкімет" порталы жалғасатын болады. Жалпы, 2022 жыл ішіндегі жұмыс қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыруға бағытталатын болады.
Мектеп меңгерушісінің м. а. Лаптева и. А.